Καταχώρηση παραγγελίας και πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;
Επίλεξε μια κατηγορία (Παπούτσια, Ρούχα, Αξεσουάρ, Collections, Brands, Sale) και χρησιμοποιώντας τα φίλτρα αναζήτησης στο μενού αριστερά βρες το προϊόν που επιθυμείς Αν γνωρίζεις τον κωδικό προϊόντος απλώς πληκτρολόγησέ τον στην αναζήτηση.

  1. Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σε ενδιαφέρει μεταφέρεσαι στη σελίδα του όπου μπορείς να βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεσαι για να αποφασίσεις αν είναι κατάλληλο για εσένα (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή, οδηγό μεγεθών, κωδικό και τιμή). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείς φυσικά να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
  2. Επίλεξε το χρώμα και κατόπιν το ιδανικό μέγεθος και κάνε κλικ στο κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Αν θέλεις να συνεχίσεις τις αγορές, επανάλαβε τη διαδικασία. Διαφορετικά προχώρησε με ασφάλεια στην καταχώρηση της παραγγελίας είτε ως επισκέπτης, είτε ως μέλος.
  3. Επίλεξε στο Βήμα 1 έναν από τους τρόπους Παραλαβής και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου. 
  4. Επίλεξε στο Βήμα 2 έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, PayPal, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
  5. Κλίκαρε το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΩΡΑ! για να καταχωρηθεί η παραγγελία σου. Σύντομα θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία και τον αριθμό της παραγγελίας σου. Κάτσε αναπαυτικά και σύντομα τα αγαπημένα σου προϊόντα θα είναι στα χέρια σου ενώ θα σε κρατάμε ενήμερο/η για την εξέλιξη της παραγγελίας σου!


Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;
Φυσικά, πολύ εύκολα & γρήγορα ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 22 542222 (για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σου ιδανικό θα ήταν να γνωρίζεις τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείς να παραγγείλεις), Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-20:00 και Σάββατο 09:00-19:00, εκτός αργιών.
  2. Θα ερωτηθείς για το ονοματεπώνυμο, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση παράδοσης, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό, και τον τρόπο πληρωμής που θέλεις να επιλέξεις μεταξύ αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης (γνωστοποιώντας μας την τράπεζα που σας εξυπηρετεί καλύτερα από τις συνεργαζόμενές μας Πειραιώς, Εθνική, Eurobankκαι AlphaBank) ή πληρωμής σε φυσικό κατάστημα Sneaker10 ή στο πλησιέστερό σου από τα 40+ καταστήματα ACS.
  3. Θα ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου με sms.


Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη, απλά ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Στείλε μας το μήνυμα / email σου ή συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας αναγράφοντας ότι επιθυμείς να παραγγείλεις και δίνοντάς μας τα παρακάτω στοιχεία:
    - κωδικό, χρώμα και μέγεθος προϊόντος
    - ονοματεπώνυμο
    - πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής
    - τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό
    - τρόπο πληρωμής επιλέγοντας ανάμεσα σε αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση (γνωστοποιώντας μας την τράπεζα που σε εξυπηρετεί καλύτερα από τις συνεργαζόμενές μας Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και AlphaBank) ή πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Sneaker10 ή στο πλησιέστερό σας από τα 40+ καταστήματα ACS.
  2. Θα σε καλέσουμε ή θα απαντήσουμε στο μήνυμά/ email σου προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την καταχώρηση της παραγγελίας.
  3. Θα ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου με sms.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;
Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείς να αφαιρέσεις τα προϊόντα που δεν επιθυμείς υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις  ολοκληρώσει την παραγγελία. Aν την έχετε ήδη ολοκληρώσει, τότε επικοινώνησε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι! Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου αποστέλλοντας email / μήνυμα μέσω Facebook / Instagram / φόρμας επικοινωνίας με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;
Αφού πραγματοποιήσεις την online παραγγελία σου θα λάβεις αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Aν δεν το λάβεις, κι αφού πρώτα βεβαιωθείς ότι δεν έχει ενδεχομένως κατανεμηθεί αντί στο inbox στα ανεπιθύμητα / spam (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Ποιους τρόπους πληρωμής διαθέτει το Sneaker10.cy;
Σας παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής που σας εξυπηρετεί καλύτερα κάθε φορά κι έτσι στο site μας υπάρχουν οι ακόλουθοι τρόποι πληρωμής:

  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον διανομέα της ACS ή σε ένα από τα 40+ καταστήματα ACS.
    Σημείωση: η πληρωμή στον διανομέα μπορεί να γίνει είτε με μετρητά είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

  • PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας θα συνδεθείς αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σου για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία. 

  • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσεις με ασφάλεια τα στοιχεία της πιστωτικής / χρεωστικής Visa / Mastercard κάρτας σας και θα επιστρέψεις στο site μας για να ολοκληρώσεις την καταχώρηση της παραγγελίας σου.

  • Πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Sneaker10: Πληρώνεις κατά την παραλαβή στο πλησιέστερο σε εσένα κατάστημά μας επιλέγοντας (ή συνδυάζοντας) μεταξύ μετρητών, πιστωτικής / χρεωστικής Visa / Mastercard / American Express κάρτας, δωροεπιταγής Cosmos Sport, διαθέσιμου πιστωτικού υπολοίπου, καθώς και Διατακτικές TICKET EDENRED.

  • Ασφαλής Πληρωμή με Κάρτα και σε Τηλεφωνική Παραγγελία (Payment Links by Cardlink): Πλέον για τις παραγγελίες μέσω τηλεφώνου/e-mail/chat έχεις δυνατότητα να τις ολοκληρώσεις με ασφάλεια, μόνο με ένα κλικ μέσω της υπηρεσίας της Cardlink! Εμείς σου δίνουμε ένα ειδικό link, το οποίο σε μεταφέρει αυτόματα στο περιβάλλον πληρωμών της Cardlink, συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και ολοκληρώνεται η συναλλαγή.


Για τηλεφωνικές / μέσω
email/ Facebook/ Instagram/ φόρμας επικοινωνίας παραγγελίες μοναδικοί τρόποι πληρωμής είναι η αντικαταβολή & η τραπεζική κατάθεση ή η πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Sneaker10 ή στο πλησιέστερο σε εσένα από τα 40+ καταστήματα ACS.



Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο αντί απόδειξης λιανικής;
Ναι, επιλέγοντας έκδοση τιμολογίου στο Βήμα 1 κατά την Ολοκλήρωση αγοράς.


Για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η πιστωτική/ χρεωστική μου κάρτα;
Αν η τράπεζά σου αρνήθηκε την συναλλαγή μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1. Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Έλεγξε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  2. Έχεις υπερβεί το πιστωτικό / ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας.
  3. Έχεις εισαγάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  4. Δεν έχεις συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  5. Κακή σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
  6. Ανεπιτυχής διαδικασία 3D secure verification. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία αυτή για κάρτες Visa εδώ και για κάρτες Mastercard εδώ.

Επικοινώνησε με την τράπεζά σου και / ή δοκίμασε με άλλη κάρτα / είλεξε άλλη μέθοδο πληρωμής.


Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.


Είναι ασφαλείς οι online αγορές στο Sneaker10.cy;
Φυσικά! Όσες συναλλαγές πραγματοποιούνται εντός του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι καθ' όλα ασφαλείς με την εγγύηση της NortonSecurity και της PCIDSS.