Επιστροφή Προϊόντων

Μου έκαναν ένα δώρο το οποίο θέλω να επιστρέψω, τι πρέπει να κάνω;
Ελάτε στο πλησιέστερό σου κατάστημα Sneaker10 έχοντας απαραιτήτως μαζί σου την κάρτα αλλαγής. Εάν δεν έχουμε ακόμα κατάστημα στην πόλη σου επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
Σημείωση! Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Εσώρουχα, υφασμάτινες μάσκες καθώς και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα πώς μπορώ να κάνω την επιστροφή;
Δωρεάν Επιστροφές πραγματοποιούνται με τους εξής δύο τρόπους:

1. Αν θέλεις να παραλάβει ο courier από το χώρο σου, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα που βρίσκεται εδώ και στη συνέχεια η συνεργαζόμενη εταιρεία courier θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.

2. Αν θέλετε να επισκεφθείτε το κατάστημα ACS της περιοχής σου, συμπλήρωσε το έντυπο οδηγιών επιστροφής, που συνόδευε την παραγγελία σου.

→ Μπορείς να δεις συνοπτικά όλους τους τρόπους επιστροφής εδώ.


Πώς στέλνω τα προϊόντα πίσω στην εταιρεία σας;

Οι Δωρεάν Επιστροφές μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της ACS με τους εξής τρόπους:

1. Για να παραλάβει ο courier το επιστρεφόμενο δέμα από το χώρο σου, συμπλήρωσε την ηλεκτρονική φόρμα που βρίσκεται εδώ, εύκολα και γρήγορα.

2. Για να παραδώσεις το επιστρεφόμενο δέμα, επισκέψου το πλησιέστερό σου από τα 40+ καταστήματα ΑCS και πραγματοποίησε την επιστροφή σου με δική μας χρέωση στην εξής διεύθυνση: Sneaker10.cy, Όδος→ Σμύρνης 10 ΤΚ 2550 Βιομηχανική ζώνη Ιδαλίου, Δάλι Λευκωσία Τηλέφωνο: 22 542222.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.


Μπορώ να επιστρέψω μέρος μόνο της παραγγελίας μου;
Φυσικά, αρκεί:

1. Στην ηλεκτρονική φόρμα που θα βρεις εδώ, επίλεξε ποιά προϊόντα θέλεις να επιστρέψεις.

2. Στη φόρμα επιστροφής προϊόντων που συνόδευε το δέμα σου συμπλήρωσε τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις.


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;
Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 60 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς.


Πώς μπορώ να επιλέξω άλλο προϊόν;
• Αν έχεις κατάστημα Sneaker10 στην περιοχή σου μπορείς να επιστρέψεις εκεί το προϊόν που δεν σε εξυπηρετεί, μαζί με την απόδειξη αγοράς.
• Εναλλακτικά, μπορείς είτε στην ηλεκτρονική, είτε στην έντυπη φόρμα επιστροφής να συμπληρώσεις την επιλογή «κουπόνι επιστροφής» για το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις. Σε περίπτωση που έχεις συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα θα έρθει από το χώρο σου να παραλάβει ο courier και δε χρειάζεται να κάνεις κάποια άλλη ενέργεια. Σε περίπτωση που θέλεις να μεταβείς στο κοντινότερο σας κατάστημα ACS, στείλε το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Sneaker10.cy, Όδος→ Σμύρνης 10 ΤΚ 2550 Βιομηχανική ζώνη Ιδαλίου, Δάλι Λευκωσία, Τηλέφωνο: 22 542222.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σου κι εγκριθεί η επιστροφή σου, θα λάβεις μέσω email και/ ή sms το κουπόνι επιστροφής το οποίο θα εξαργυρώσεις στην επόμενη παραγγελία σου.



Πως εξαργυρώνω το κουπόνι επιστροφής;
Μπορείτε να καταχωρήσετε εύκολα το κουπόνι επιστροφής σας / εκπτωτικό κουπόνι σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Συνδέσου στο λογαριασμό σου στο site μας. Αν δεν έχεις δημιουργήσει λογαριασμό σιγουρέψου ότι χρησιμοποιείς το ίδιο email με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική παραγγελία.

Βήμα 2. Συμπλήρωσε στο πεδίο “Έχεις κουπόνι επιστροφής η έκπτωσης;”, το οποίο θα βρεις στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας, τον κωδικό σου και κάνε κλικ το κουμπί "Εξαργύρωση"!

Βήμα 3. Ολοκλήρωσε την παραγγελία σου!


Προϋποθέσεις για την επιτυχή εξαργύρωση του κουπονιού είναι:

• Η αξία των νέων προϊόντων να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αξία του κουπονιού σας.
• Σε περίπτωση που το πιστωτικό κουπόνι εξαργυρωθεί από φιλικό/συγγενικό πρόσωπο (επιστροφή δώρου) θα πρέπει ο κάτοχος του να ενημερώσει μέσω email με τα στοιχεία του νέου κατόχου.
• Σε περίπτωση που εκδοθεί εκπτωτικό κουπόνι από κάποιο κατάστημα του δικτύου μας, που έχετε επιστρέψει το προϊόν, είναι προϋπόθεση αν δεν είναι παραγγελία site να δοθεί στο ταμείο e-mail ώστε να κλειδώσει αποκλειστικά στον κάτοχό του.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.



Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή μεγέθους;
• Απλά ελάτε στο πλησιέστερό σου κατάστημα Sneaker10 με το προϊόν που θέλεις να αλλάξεις και την απόδειξη αγοράς.

• Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις έναν από τους εξής τρόπους:

1. Για να γίνει παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους από το χώρο σου, επίλεξε «άλλο μέγεθος» στην ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής προϊόντων και στη συνέχεια το επιθυμητό μέγεθος. Κατόπιν συσκεύασε το επιστρεφόμενο είδος κατάλληλα ώστε να παραδοθεί στον courier που θα σε επισκεφθεί. Θα ενημερωθείς με email/sms για την πορεία της επιστροφής σου.

2. Για να γίνει παράδοση του επιστρεφόμενου είδους, στο πλησιέστερό σου από τα 40+ καταστήματα ACS τότε επίλεξε «άλλο μέγεθος» στη φόρμα επιστροφής προϊόντων συμπληρώνοντας στην διπλανή στήλη το επιθυμητό μέγεθος. Συσκεύασε κατάλληλα το προς επιστροφή προϊόν μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και πήγαινε στο πλησιέστερό σου από τα 40+ καταστήματα ACS για να στείλεις το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Sneaker10.cy, Όδος→ Σμύρνης 10 ΤΚ 2550 Βιομηχανική ζώνη Ιδαλίου, Δάλι Λευκωσία, Τηλέφωνο: 22 542222. Θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σου για το νέο μέγεθος μόλις παραλάβουμε το δέμα σου κι εγκριθεί η επιστροφή σου, ενώ σε περίπτωση που το μέγεθος που ζήτησες δε θα είναι πλέον διαθέσιμο, εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου προκειμένου να σε ενημερώσει σχετικά και να σου προτείνει εναλλακτικές.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.



Πώς θα λάβω το κουπόνι επιστροφής;
Το κουπόνι επιστροφής είναι ένας κωδικός που θα λάβετε μέσω e-mail και/ή sms μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κι εγκρίνουμε την επιστροφή του. 

  • Αν έχει γίνει online παραγγελία, τότε θα το λάβετε μέσω e-mail και/ή sms.
  • Αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά τότε το κουπόνι επιστροφής θα έρθει μέσω sms στο κινητό που μας έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.



Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι επιστροφής;
• Στο τελευταίο βήμα της online παραγγελίας καταχωρείς τον κωδικό του κουπονιού σου στο ειδικό πεδίο κι έπειτα πατάς «εξαργύρωση».
• Αν η παραγγελία γίνει τηλεφωνικά/ μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας τότε ενημέρωσε τον εκπρόσωπό μας για τον κωδικό του κουπονιού επιστροφής που έχεις λάβει.



Είχα ζητήσει κουπόνι επιστροφής και μόλις το έλαβα, άλλαξα όμως γνώμη και θέλω επιστροφή χρημάτων. Τι πρέπει να κάνω;
Επικοινώνησε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας προκειμένου να ακυρώσουμε το κουπόνι σου και να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξεις.
  • Αν έχεις πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.



Στη νέα παραγγελία που θα κάνω με χρήση του κουπονιού επιστροφής θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;
Η νέα παραγγελία θα καταχωρηθεί με δωρεάν μεταφορικά. Θα το διαπιστώσεις αμέσως μετά την σωστή καταχώρηση και την επιτυχή εξαργύρωση του κουπονιού επιστροφής.


Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;
Όχι! Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις.



Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα, συμπληρώνοντας την αντίστοιχη επιλογή στη φόρμα επιστροφής προϊόντων. 

  • Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή συμπλήρωσε και τα στοιχεία του λογαριασμού σου στα αντίστοιχα πεδία στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.



Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αν έχεις πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.



Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη επιστροφή των χρημάτων σου και από πλευράς μας η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σου. Σε κάθε περίπτωση θα σε ενημερώσουμε με sms μόλις ολοκληρωθεί από πλευράς μας η διαδικασία.
Τονίζουμε ότι η εμφάνιση του ποσού στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα εξαρτάται πάντα από την εκδότρια τράπεζα και συνήθως χρειάζονται 2-4 εργάσιμες από την λήψη του sms για την ολοκλήρωση των από μέρους μας ενεργειών.

Έχασα τη φόρμα επιστροφής προϊόντων, τι μπορώ να κάνω;
Έχεις τη δυνατότητα να συμπληρώσεις την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής εύκολα και γρήγορα με ένα κλικ εδώ σε περίπτωση που σε εξυπηρετεί να παραλάβει η συνεργαζόμενη courier ACS, το δέμα από το χώρο σας.

Εναλλακτικά, αν θέλεις να παραδώσεις το επιστρεφόμενο δέμα στο κατάστημα ACS της περιοχής σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 22 542222.


To Sneaker10.cy επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν απεστάλησαν από τις εγκαταστάσεις μας ή επιστροφές προϊόντων χωρίς τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων καθώς κι επιστροφές ειδών (υφασμάτινες μάσκες προσώπου, εσώρουχα & κάλτσες) που για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν στην αποθήκη μας.